27 Ağustos 2014 Çarşamba

( Yuva Bulundu) Cimcime için yuva arıyoruz!

Cimcime ve iki kardeşiyle birlikte annesiz ve 10 günlük bebekken bulundu. Biberonla besledim.Şu an kuru mama yiyorlar ve tuvalet eğitimleri var. Çok şirin bu kıza yeni yuva arıyorum. Kedi bakımından anlayan, çocuğuna oyuncak olarak aramayan, kendine can dostu arayan kişiler benimle iletişime geçebilir.

İsim: Cimcime
Irk: Simokinli
Cinsiyet: Dişi
Yaş: 6 Aylık
İletişim : 0545 401 3336
Sahiplenen:  Merve Yılmaz & Salih Yılmaz /İkitelli / İstanbul











Yeni evinden:)







5 yorum:

  1. umarım hemen yuvalanırsın güzellik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amini bakalım büyümeden bulabilirsek.:)

      Sil
  2. Benim içim gidiyor ya, ben ancak böyle bakarım. Annemim alerjisi var ve titizlik hastası. Halbuki biz insanlar daha pissiz, anlatamıyorum kadına. Ben ancak ayrı eve çıkarsam böyle yürüyen pamuk şekerini hayatıma ortak ederim. Umarım kısa süre de bu minnakı biri sahiplenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu anneler, :) Umarım hayatına böyle bir dost edinirsin. Kedini ben veririm:)

      Sil
  3. kedi hastası ben :D arkadaşlar işin şakası bir tarafa bloğumda bir post var kadarsanız sevinirim 3 bacaklı kuyruksuz zor durumda bir kediye yuva arıyoruz :(
    http://pamukprensesmelie.blogspot.com.tr/2014/09/yardm-edin-lutfen.html

    YanıtlaSil